Intrebari Frecvente si Informatii

Q: Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

A: In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare

Q: Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?

A: Contacteaza-ne prin e-mail office@china-beauty.ro si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

Q: Care este avantajul unei comenzi online?

A: Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';

c) Poti verifica direct din contul tau BEAUTY CHINA traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Q: Cand se livreaza comanda mea?

A: Pentru produsele vandute de BEAUTY CHINA, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client BEAUTY CHINA, sectiunea Istoric comenzi.

Q: Contact si program de lucru service.

A: Adresa: Str. Gheorghe Titeica nr.52, sector 2, Bucuresti, Romania

E-mail: office@24FIX.ro

Telefon: 0774079676

Program de lucru:

Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

Q: Cum pot trimite produsul in service?

A: Poti sa ne contactezi pe e-mail la office@24FIX.ro, iar un curier va veni la tine si va ridica produsul defect pentru a-l duce in service. Plata transportului tur si retur va fi suportata de catre beneficiar.

Q: In cat timp este reparat un produs defect?

A: Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.

Q: Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

A: Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin trimiterea unui e-mail pe office@china-beauty.ro